Header

BOB en trots erop

De knusse winteravonden staan weer voor de deur. Hier en daar verschijnt al wat kerstversiering. Binnenkort knallen de kurken weer in het rond om 2018 te verwelkomen. De gloednieuwe BOB-campagne zal de hele winter aanwezig zijn in de drie gewesten dankzij de Vlaamse Stichting Verkeerskunde (VSV), Brussel Mobiliteit en het Agence wallonne pour la Sécurité routière (AWSR) met Assuralia, de Belgische Brouwers en Vias institute (vroegere BIVV).

Deze winter staat in het teken van een gloednieuw BOB-hoofdstuk. De boodschap luidt meer dan ooit tevoren ‘BOB en trots erop’. Want het is BOB die ervoor zorgt dat zijn partner, kinderen, vrienden, familie, collega’s of klanten veilig terug naar huis keren. Hij kiest ervoor om te rijden en daarom alcoholvrije glaasje te drinken. Of hij regelt een taxi, geeft een aantal tips om terug te keren met het openbaar vervoer, zorgt voor een knusse logeerplaats … of een leuk hotel in de buurt. Kortom, BOB is een bewuste attitude waarop u trots mag zijn!

BOB schuimt daarnaast deze winter de kerstmarkten en nieuwjaarsfeesten af met een BOB-caravan met daarin een fotobooth, waarin je zelf een gepersonaliseerde affiche kunt laten maken. De fotobooth met als opschrift ‘Uw verzekeraar is trots op BOB’ dient om de BOBs in de schijnwerpers te plaatsen.

Ten slotte zullen de leden van de Belgische Brouwers op enkele kerstmarkten en nieuwjaarsrecepties gratis BOBtails schenken aan de aanwezig BOB’s. Dit zijn lekkere cocktails bereid met niet-alcoholische bieren.

 

Relevante artikels